Friday, June 15, 2012

ey sevgili yurtdışı yolcusu,

pasaportun hazır mı?



değilse şahane bir haber seni bekler : pasaport krizi

özetle, ihale hatası yüzünden devletin elinde defter bitmiş, defter bitince pasaport verememiş, pasaport veremeyince ama yazın da gelip milletin ramazan öncesi kaçamak yapmak istemesiyle olaylar şenlenmiş şenlenmiş...



seyahat özgürlüğü grubu, pasaport harcına vize düzenlemelerin karşı çıkmaktan bıkmasa da, şu defterin bitmesi olayıyla ben artık neye karşı çıkacağımı şaşırdım bir an.

öyle 2günde teslim gibi "hızlı" olaylara güvenmemeli tabi, malum "burası türkiye". öfff klişe mlişe , dedirtiyorlar adama... ya, hani öyle şeyler oluyor ki, evet aslında pasaport defteri bitebilir tabi, diye karşılıyor artık insan. ki burdan üste de çıkabilirler, evet ekonomimiz çılgın oldu tavan yaptı insanımızı yurtdışında para savurmaktan men eden tek şey bizim defter veremiyor oluşumuz falan gibi açıklamaları bekliyorum ben. belki iki günde yeni bi düzenleme de yaparlar, hacca gideceklerin pasaport almasına gerek yok diye, tekrar mutlu mesut günlerimize döneriz.

geçen seneden biliyorum ki çoook sinir bozucu bir şey planını yaptığın,biletini aldığın geziyi, parasını da bayılmaya razı olduğun ama edinemediğin bir defter için iptal etmek

No comments: