Saturday, June 30, 2012

but I'm so exotic I'm so erotic, 'cause I come from the Planet Paprika


havanın açtığı günlerde zürichte yaşam şahane diyorum, böyle büyük bir göl devamında nehir... boş bulduğun yerden atlayabiliyorsun suya, sokakta ya da hatta işe mayoyu içe giyip gitmek zerre sorun değil, çok geç saate kalmadıkça bisiklet kiralamak ücretsiz... evet bazen bir an geliyor bir ütopyada yaşadığımı sanıyorum, sonra gayet sıradan bir yerden alınmış sıradan kahveye 7 frank veriyorum (14 lira) ve rüyadan uyanıyorum.
(sırf zürih değil, isviçrede neredeyse her boş bulduğun yerden suya atlamak serbesti ki nasıl güzel bir serbestlikmiş bu, bildiğin sahil kasabası motivasyonunu enerjisini hevesini ne derseniz artık alıyor insan)

havalar şu şekilde geçti haziranda: 5 gün yağmur-2 gün güneş... ve buraya geldiğimden beri her bir temmuz yağmurluydu, bakalım bu sene bir süpriz yapacak mı , zira hafta iki gün güneş kontenjanını doldurdu.

temmuz genelde yağmur ayı demiş miydim ki hiç önceden?



peki ya shantelin new york konseri için amerikadan vize alamadığını?

No comments: