Tuesday, June 5, 2012

almanca arabesk fantazi pop alaturka romen vs..


sevdim posterini :)

bu adam çıktı şimdi isviçrede. yani şimdilerde mi bilmiyorum da yeni gördüğüm bu posterlere koptum ben. yeniden ziyade algıda seçicilik de olabilir, zira daha cuma günü lab.da isviçreli biriyle, benim elimde kardeşin biriktirdiği uykusuz ya da penguenlerden birinden konu açılınca konuşuyorduk, işte bu da müslümü duydun mu isviçreli komedyen dedi. daha önce bir yerlerde bahsetmiştim bu almanyadaki türk kökenli komedyenler beni pek fazla güldürmüyor diye.bu müslüme de - çocuk da 'süper değil ama idare eder' diyince- hiç sulanmadım. 
ama bugün gördüğüm bu posterlere kayıtsız kalamadım. güzel la, güldürdü beni görünce..

şarkı da veya klip içinse işte eh derim, komik bulmadım ama bir iki dinlenir dinletilir. diğer bir iki şarkısını da dinleyince bana grup vitamin i hatırlattı baya baya (özellikle şu erik  -sevdim sanki sözlerini, bunu demeden geçemeyeceğim-). ama işte isviçre doksanlarda bir grup vitamin devri geçirmediği için sevilebilir burada bilmem ki... komedyenmiş de adam zaten, daha ne yapsın ki gerçi... 


google layınca gördüm ki baya da dikkate alınmış semih yavsaner a.k.a müslüm (en azından bern de).

«Müslüm sagt, was viele denken»
«Alle lieben Müslüm, selbst die Bären»

öyle işte. sıkılmadıysanız türk efektli almancalardan, gayet renklisini müslüm sunmakta sanki.

No comments: