Sunday, March 4, 2012

"inan ki...alışmak kolay olmadı"

güne bu şarkıyla başladım youtube sağolsun.. ve sonrasıyla eski ev arkadaşıyla kahvaltı için buluşmak, eskiyle biraz yüzleşmek, biraz açılmak hava kapalı da olsa insanın içini açan şeylerenmiş.

aşk meşk değil ama bazı hayalkırıklıklarının arkasından "gideni bırakmak" hiç kolay olmadı benim açımdan, ve anca anca atıyorken ben bunları üstümden, devam etmenin en güzel yolu gideni bırakmak iken bunu yapmanın bir o kadar zor olmasını bir kez daha kabul ettik beraberce. barışmak lazım geçmişle ve bugünle

ben de "gerçekten gülmeyi" ne çok özledim... yüzümden silinmez zannetmiştim kısmını kendim için diyemeyeceğim, bugün o arkadaşın da dediği gibi yüzümden pek eksilmiyor gülücükler, ama ah o yalan gülümsemeler ..bunu yazarken de güldüm kendime.

bu grubu ve şarkıyı yeni öğrendim; sevdim,unutmayayım





gerçekten sahi, bu kısa yolun ortasında niye böyle eskidim ki ben?

....

No comments: