Sunday, March 4, 2012

buldumcuk2 olsun bunun da başlığı

punk is dead?not dead??





isviçrede ne ararsan var ama o kadar "var olmuş olmak için" varlar ki sıkıyor insanı karşılaşınca. bu rakçı makçı alternatif kesim de böyle. ve bu kesimin içinde sayıları pek az olan punkları hep aynı yerde ,zürich bahnhofun karşısındaki köşe, bulurken şimdi artık polis kışkışlıyor bunları bilemiyorum nereye gitti bu kuzular,zararsız punklar. neyse bir sitede şu videoya rasladım. ouvv dedim, baya varmış punk grubu isviçrede. ama ne bileyim güldüm, çok "isviçreli"ler, "too swiss" tipikıl tipikıl.. eğlendim ya.

isviçrede underground gruplru/etkinilkleri takip etmek için şu siteleri öneriyorlar, düzenli takip etmedim ama baktığım zamanlarda bir şeye raslamadım. bilmem ki benim şanssızlığım mı
http://radar.squat.net/
http://www.swissunderground.com/_main/events/



ya dalga geçmek gibi oldu bu. ama öyle bir niyetim yoktu. mesela isviçrede eğitim sisteminin bazı (çoğu) kısmını eleştiremem, mesela hemen herkes bir müzik enstrümanı çalabiliyor, ama ülkede genel anlamda birşeyler eksik,o kadar yaratıcılığı destekleyen şey olmasına rağmen, bireysel olarak çok çeşitli insanlar olmalarına rağmen (hobiler vs. bahsettiğim çeşitlilik) bütüne gelince ya da bir şey sunmaya gelince o şey gidiveriyor. ne tam bilmiyorum,uzuun uzun yazmak açıklamak istemiyorum şimdi, ve birbirinin benzeri şeyler ortaya çıkıyor.



dinamik? farklılık?yeniliklerin içindeki uyum?herşeyin elinin altında olması yüzünden kaybolan heyecan?


ama şu peacocks fena değil, bir şarkısını çok sevdim ama hangisi bulamadım şimdi,video ya da internet siteleri bir fikir verir ama size?

No comments: