Thursday, November 10, 2011

wädenswiler...


ne bekleyeceğim ya... aklımdayken yazayım, sonra düzeltirim dedim. unutuyorum sonra. bir sürü notlar halinde bırakılmış yazı var, hiç yazasım da gelmiyor öyle bırakınca. resimler benim rutin güzergahımda çekilmiş resimler dolayısıyla...

ama seviyorum bu waedi'yi... hem böyle bağlar bahçeler var,çiçekler var... sokaklarda meyve ağaçları var! isviçrenin diğer tarafları ya da zürih gibi değil. daha sempatik geliyor bana bu yüzden..
yanlış anlaşılmayayım, alman kısmından bahsediyorum. yoksa tessindeki sebze meyvecilikle yarışamaz.

bunun dışında başka bişey yok :) bir sineması, bir tiyatrosu olan, hatta merkezinde kioskları saymazsak bir marketin olduğu bir yer. ama üniversite var işte, sayesinde üç beş bar tarzı daha doğrusu öğrenci mekanı var, müller var, kısmen kozmetik ürünlerinin ucuz olarak alınabileceği... çarşısı şirin, bi tane cadı levhamsı heykelimsi şeyi var, kış sonu-bahar başında festivali var -faschtnacht-,istasyonun önünde gölün orada kışın buz pateni pisti kurukuyor yazınsa dönme dolap geliyor, kendi birasını üreten Wädi-Brau-Huus var,.. yine de bir şekilde bana sempatik gelen bir yer işte...
tek sinir olduğum konu ise, tüm otobüsleri tren yanaştıktan üç dakkika sonra kalkıyorlar. dolayısısyla olaki hasbelkader tren bir geç kaldı mı, otomatik olarak her hangi bir yere otobüsü de kaçırıyorsun...

canı sıkılmaktan patlama noktasına gelmiş hangi insan evladı hazırlamış şu otobüs durağının kritiğini yapan videoyu bilmiyorum ama otobüsle waedi turu olarak bakarsak videoya şöyle bir yer:



fasnacht denen festivalimsiye göz atmak isteyenler içinse şu linki önerebilirim:
http://www.youtube.com/watch?v=BqKSYqbPGag&feature=related

No comments: