Monday, February 21, 2011

sorry i...



i just want a perfect world

ama yok öyle birşey,di mi?





anlatasım vardı aslında birşeyler, isviçre şu bu ama bir an anlamsız geldi. ne gerek var ki... şarkı ve havanın etkisi olabilir :) bir de insanların fikirlerini değiştirmenin zorluğu var,sen kendi fikrini direttiğin sürece ben niye konuşayım...



arco da güzel bir grup, bozuk havaların sakin grubu. ingiltereden niye hep güzel müzik çıkıyor? pop müzikte amerika/ alternatiflerde de ingiltere baskınlığı? ya da benim genelleme yapmış olmak için olayı genelliyor olmam mı durum?




hana kimiyi bitirmeseydim keşke, sıkıntılar sıkıntılar... kenarda köşede kum da görebileceğim bir deniz kenarında olmayı delicesine özlemekten dolayı biraz daralmacalardayım sanırım, insanların inzivaya çekilme isteklerini fazlasıyla erken bir yaşta anlıyorum.

işin aslı, salmamak isterdim kendimi bu kadar çabuk. biraz motivasyonum kalsaydı, biraz enerjim olsaydı, bu bıkkınlık geçseydi






"Because a song can take you back instantly to a moment, or a place, or even a person. No matter what else has changed in your or the world, that one song says the same, just like that moment"
bazen çok acı, bazense en olmayacak anda yüzde gülümseme yaratan bir durum

No comments: