Monday, February 21, 2011

bir varmış bir yokmuş, serde huzur varmış

bir varmis,bir yokmus.allah'in kulu cokmus,
evvel zaman icinde kalbur saman icinde
deve tellal iken,pire berber iken,
ben annemin besigini tingir mingir sallar iken,
ak sakal,sari sakal
berber elinden yeni cikmis kirkilmis yok sakal,
kasap olsam sallayamam satiri
nalbant olsam nallayamam katiri
hamama girsem sorarim natiri
nadan olan bilmez ahbap hatiri
dereden geldim,sandiga girdim
bir de ne goreyim,kosede bir hanim oturuyor
soyle ettim,boyle ettim,
yuzune baktim,hanim yerinden kalkti
ciktik birlikte yola
ne saga baktik ne sola
gide gide kaf daginin arkasina geldik ki
ne ileri gidilir ne geri,
sana bir masal soyliyeyim gel beri.....




zürihteki bu göl kenarındaki (china garten taraflarında) çocuk parkını seviyorum. öyle, resimlere bakarken sevdim tekrardan

No comments: