Monday, February 21, 2011

ben gidemiyorum siz gitseniz ya...

şuraya yazma sıklığıyla sınav&rapor tesliminin yaklaşması arasındaki ilişki geriyor beni... herşeyin online olarak ulaşılabilmesi güzel birşey ama benim gibi otokontrolden yoksun insanlar için bu çolca vakit öldürmeye eş değer oluyor.
evet, geçen cumaki sınavdan sonra şimdi de sağlam bir rapor yazmam gerekiyor ama ben konuyu kendim seçtiğim halde sonradan hiç sevmediğim için ciddi bir konsantrasyon sorunu yaşıyorum..

neyse, ekşisözlükte gördüm demin, japon filmleri festivalinin programı açıklanmış.
http://www.istanbul.tr.emb-japan.go.jp/consulate_t/film2011_.html

mesela şunu özellikle adından dolayı izlemek istedim,  Tokyo Kulesi -Annem ve Ben, Bazen de Babam
veya şu: "ben yapmadım" bissürü ödül kazanmış, izlemek istedim, gerçekten o kadar yanlış suçlama mı var merak ettim

filmleri beğenmezseniz anime olarak laputa ,saniyede 5 cm,evangellion da varmış. özellikle bu 5 centimeters per secondı büyük ekranda izlemeyi isterdim ben. laputa da çok güzeldi.
















akira kurosawa nın herhangi bir filmini de sinemada izlemek isterdim, zira evde kendi kendime bitiremiyorum bu adamın filmlerini :)
içimde kalanlar böyle işte


bir de... etkinlik ücretsiz. gidin yani

sevgiler saygılar falan

gün bitti yine...

No comments: