Sunday, February 20, 2011

hana kimi

isterdim ki bu japon işi hababam sınıfı misali dizi de bilinsin... aslında mangadan çevirmeymiş, okumadım gerçi ben mangasını dolayısıyla bilemiyorum başarılı mı bu açıdan ama komiklik ve absürdlük açısından oldukça başarılı. ilk başta saçma hatta dorama-japan dizilerine alışık olmayanlar için belki itici gelebilir ama ben sürekli gülerek izledim diziyi, özellikle nakatsu nun (turuncumsu saçlı eleman) bölümlerini ve yurttakilerin seri halde absürtlük yapmalarını.. mesela bi sahne var, ön planda işte konuşuyorlar iyi hoş ama arka plandaki tipler o kadar saçma şeyler yapıyorlar ki onlara bile gülüyorsunuz.

aramaya üşendim , youtubedaki  ilk videolardan biri aşağıda,diziyi izlemek için de http://www.dramacrazy.net/japanese-drama/hana-kimi/
zaten 13 bölüm, bi çırpıda bitiyor







nakatsu da bu şapşi

No comments: