Wednesday, February 9, 2011

oysa ki ne güzel... low-end project

niye kimse bu grubu bilmiyor ki... low-end project ve tearliner...
http://www.lastfm.com.tr/music/Low-End+Project

jpop- kpop türevlerinden sonra tapasım geldi oysa benim
tam araştırmadım da tearliner denen güzide güney koreli grubun ya da bu gruptan birinin alt projesiymiş sanırım. al birini vur ötekine gibi bi izlenim edindim ben bir röportajlarını okuyup. bir grup aşk temalı öteki hayat falan konulu şarkılar yapıyormuş diye aklımda kalmış. coffee prince li dizide çalıyor bolca şarkıları. telafuz düzgün müzik sakin, sözler güzel... saklanası böyle koreliler. neyse kendileri sayesinde korede indie türünün gayet güzel yapıldığını düşünmeye başladım. müzik namına hiç bişey olmasa,beğenmeseniz bile en azından tasarımları güzel yapıyorlar. (jpop- kpop bunları tenzih ederim) sineması da böyle bu adamların, konu olmasa bile öyle bi çekiyorlar ki izliyorsun işte manzara falan niyetine

dream... dream... we're happy anyway




ne de güzel ama albüm tasarımları

http://styrn.livejournal.com/tag/pastel%20music
pastel müzik içinde güzel insanları barındırıyor sanki

No comments: