Sunday, April 22, 2012

etkinlik falan

evde internetinin olması ne güzel bir şey!...


türkiyede saçma saçma nefret kusmalar var sanki bu ara, ama ben fazıl say konusunda heyecanlıyım. pfinsten da zürichte konseri varmış . neden veya neye göre seçiliyor bilmiyorum ama bu sene türkiyeden 3 kişi ,fazıl say, burhan öçal ve cem babacan çağrılmış. (fazıl sayın ara ara gelmişliği -ve galiba burhan öçal ın da- var ama ben gidememiştim)

benim muhtemelen çalışmayacağım bir tatil vakti geliyorlar, hemen biletleri alasım var "bakarız" "gideriz heralde"sini beklemeden... bir de para hesabı yapmak olmayaydı...

http://www.festivalclassics.ch/konzerte/





 



o değil de... ben bu ara tayfun erdeme çok takıldım. yat kalk dinle dinle huzura er, coşkulan hüzünlen falan... internette pek bilemiyorum nereden dinlenebilir ama demin ararken rasladığım şu sitede hem albüm tanıtımı pek güzel olmuş hem de şarkıları var bir fikir edinilebilecek.

ve onu dinlerken, yani bu bahsi geçen sessiz bir kelebeğin rüyaları ve danslarını albümünü dinlerken, tanımasam da birden bire insanın kafasında beliren umarım margit iyidir düşüncesi.... umarım iyidir.


çok kötü bir bitiriş olacak ama birden nasıl feci bir rüzgar çıktı, cam kapı kapamaya koşmam lazım

No comments: