Wednesday, October 19, 2011

what did you say?...are you ahead of time?




soğuk ve karanlık havanın yaratıcılık üzerine etkileri incelenmiş mi acaba?

son günleri özetleyen bir şarkı ve klip benim açımdan..
kış, yağmur, %99 kızgınlık, ve niceleri...




i'm as mad as hell and i'm not going to take this anymore

bunun kurgu olduğunu biliyorum ama yine de içimde bir "akşamları ışık açıp kapama falan gibi sessiz eylemcikler yerine ses çıkarsa idik bir işe yarar mıydı" pişmanlığı...

"devletten beklemek"... "birinden bir şey yapmasını beklemek" gibi boşuna bekleyişlerden. anlamıyoruz ne yazık ki.
beklemek... sen vazgeçene kadar veya karşı taraf bir harekette bulunana kadar süren bir davranış, bir çözümsüzlük hali.
niye sorunlarının çözümünü devletten bekliyorsun, devlet dediğin bir çoğu kendi derdine düşmüş kişilerden oluşmuyor mu?ya da sıfatları alınınca senden benden farkı kalmayan kişilerden? her zaman desteklemesem de protesto edene sempatim var susup beklemek yerine dikkati çekmeye çalıştıkları için en azından.

ha böyle diyorum ama ben de sessiz sürüdenim aslında, aralarında belki tek farkım bir bekleyişim yok.



****
20 ekim...
yeni post açmaya gerek yok.gözüme çarpmışken eklemek istedim. bizde hayvani vergi artışı üstüne denk gelen terör saldırıları, onlarda da batmak üzere olan ülkenin faturayı halktan çıkarmaya çalışma çabası ve akabinde gelen geniş katılımlı 48 saatlik grev...
yunanlılarla biriz çok benziyoruz deriz, gerek oradayken denk geldiğim eylemlerin gerçekleşme şekli, gerek isviçredeki yunanlıların orada birşey yanlış gittiğinde burada tepki verebilmeleri olsun...gördüğüm kadarıyla farklıyız.
yürüyorlar, karşı çıkıyorlar, belki arada taşkınlık oluyor belki tamamen haklı değiller ama insan olduklarını da göstermeye çalışıyorlar
http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2011/10/111019_athens_greecestrike.shtml


bizde de yavaş yavaş değişiyor sanki? basına yansımıyor o ayrı...

No comments: