Friday, October 28, 2011

hayatımda ne yüce yerin varmış leo


site çökene ya da her sorunu varsa açılmayana kadar farketmemiş idim; meğerse ben leosuz yaşayamıyormuşum. hayır türkçeden almancaya çeviri olmuyor, karşılamıyor anlamını. ya da ben iyi bir türkçe -almanca online sözlük bilmiyorum böyle basit çeviri verenleri ile uğraşıyorum.

neyse bu leo dedikleri almancadan ingilizceye-fransızcaya-italyancaya- rusça ve çinceye çeviri yapan şahane bir sözlük, bir o kadar da süper tercüme yardım forumu. beni ilgilendiren kısmı ise tabiki de alamanca olanıydı dict.leo.org . özellikle isviçre hukuku dersinde hayat kurtarıcı olmuştu, kelimelerin bırak almancasını türkçesini bile bilzmez iken orada yapılan yorumlar biraz da ingilizce tercümenin yönlendirmesiyle olayı anlar olmuştum.

leooo, özledim seni niye açılmıyorsun a kuzum?

No comments: