Thursday, October 20, 2011

asri gurbet




her yerdeyiz, o kadar çokuz ki çoğu zaman ilginç projelerin/işlerin içinden çıkınca şaşırmıyorum artık..

ama yok, bu o konuda bir kritik değil. neydi o komedyenin adı diye aranırken yine youtubeda rasladığım bir video. almanyada doğup büyümüş yaşamış ünlü olmuş bülent ceylan kaya yanar gibi isimler isviçrede bile stadyum doldurabiliyorsa sevsen de sevmesen de başarısını kabul etmeli, di mi? geçen hafta gayet ciddi geçmekte olan bir leadership dersinde kaya yanarın videosunun hem ortamı şenlendirmek hem de kültür farklılığını teoriyi açklamak için izletilmesi, dersteki 65-70 kişinin de videoyu izlerken kopması bence o kişinin işi çözdüğünü gösterir.

ha bu üstteki videodaki çoğu kişiyi tanımıyorum, bu da benim cahilliğim olsun





oy beni beni, belalı beni
gencecik yaşımda,yandırdı beni

No comments: