Tuesday, June 21, 2011

pencereden kar geliyor, aman annem gurbet bana zor geliyor

tamam kar değil ama yağmur. tropikal iklime taşındık şimdide isviçre olarak. serin sabah, sonra güneşli gün derken bir sıcak bir nem bastırıyor ve saat beş altı gibi akşam üstü çılgın bir rüzgar akabinde yağmur fırtına, akşama en geç sabahına duruluyor ortalık. tabi bu bardaktan boşanırcasına yağmur sırasında bi güneş açıyor bir kapkara oluyor ortalık... gökkuşağı görmek hiç bu kadar normal olmamıştı benim için. ertesi gün yine baştan...

yağmur yağınca da baya baya soğuk oluyor, dolayısıyla ben gibi sbahın körü evden çıkıp akşam gelenler ceket-ince hırka-tshirt-mümkünse mayo-ve şemsiye şeklinde 4 mevsime hazır şekilde sokaklarda dolaşmakta şu ara.

temmuz ise üç senedir istisnasız hep yağmurlu. hatta arkadaşla konuşuyorduk çocuğu temmuz doğumlu bi bir yaşındayken mi ne güneşli geçmiş doğumgünü bir de 10 yaşına mı ne girerken, geçen sene oluyor bu da

sınav-tez-rapor-iş-ve bazen de işsizlik beni sıkıştırdığı için ve bunun yanında hastalık sonrası düzenli yemek yeme çabaları, biriken çamaşır, toz içindeki ev, evdeki diğer iki kişinin ellerini hiç bir işe sürmemeleri de iyice beni sinir edip isyanımı arabesk hallerde sunmama yol açıyor...

halbuki 3 senedir isviçrelilerle kalıyordum bu kadar mal(ya da bencil diyim, daha sempatik olsun) olanına raslamamıştım. evi az kullanıyor (haftasonu yok), yemek pişirmiyor (ama evde kutu kutu hazır gıda tüketiyor) diye 6 aydır bir kez dahi çöp çıkarmadı çıkarmıyor mesela. bencil değil mal yaa.sinir oldum yine..





Akıllı insan kendi hatalarından değil, başkalarının hatalarından ders alırmış. Bu hafta da yine birçok akıllı insana ilham vermeye devam edeceksiniz.
 nerden bildin?

aman petrol canım petrol aman annem canım annem gurbet bana git gide zor geliyor yahu..

.

No comments: