Saturday, April 23, 2011

yazın gelmesine 12 gün...

istemenin ve umut etmenin sonu yok ama demin farkettim ki inanmaya devam edebilirim aslında. onlar noel baba beklesin ben hızır ve ilyas peygamberlerin buluşmasını beklemekten gocunmuyorum galiba
hıdırellez, sonrasında dallık'a gidecek misiniz bu sene konuşmaları, arada sırada istanbuldan kalkıp dallığa gitmeler; dutluk ve dutlarla birlikte silkelenen envai çeşit börtü böcek, başı kapama-çorapları çekme ve böceğe dirayet..  muhtemelen başkası üstünde tersi etkiyi bırakacak benim içinse hatırlayınca mutlu eden, güzel günler bunlar.

dutluğa gitmeyi özledim




bu arada, hıdırellez ve dallığın isviçre versiyonu en azından benzeri "böög" dür sechselaeuten dir... bir iki hafta önceydi galiba o. yaktılar tez bitti, demek oluyor ki bu sene yaz uzun ve güzel geçecek.
haaads hayırlısı



*cumartesi cumartesi çanların akşam 9.40 gibi bir saatte çalmaya başlamasının sebebi nedir allaaseniz?

No comments: