Friday, April 22, 2011

bitti bitmez dediğimiz masallar








paskalya şimdi.. 
yani.. bugün karfreitag/good friday,sonra paskalya doğrusu. herkes bir yerlere gidiyor noel dışındaki her tatilde olduğu gibi.
beni ilgilndiren tek kısım arkadaşın ziyareti ve sonrasında indirime giren çikolatalar ve ev zımbırtıları. 



*bu arada lindt in fabrika satış mağazasında kısmen daha ucuza çikolata alabileceğinizden hiç bahsettim mi bilmiyorum.. mesela pralinler böyle şık kutuda değil de hatalı üretim gibi olanları poşet içinde 5 frank.. doya doya yiyebilelim diye :) hatta kirschli batonlar da.. 





Öffnungszeiten
Montag - Freitag:  10.00 - 18.00 Uhr
Samstag: 10.00 - 17.00 Uhr

Lindt & Sprüngli (Schweiz) AG
Seestrasse 204            
8802 Kilchberg
http://www.lindt.com/ch/swf/ger/service/chocolate-shops/lindt-chocolate-shop-kilchberg/



kısaca zürihten 165 no lu otobüse biniyorsun, çift zone için biletini alıyorsun, stadtgrenzeden sonra birince ya da ikinci durak... 


-hafızanın sadece görsellerden oluşması kötü aslında-












gitmek yenilmek değil kazanmak da!
gitmek gitmektir işte...
hepsi bu.

moralim bozuk olduğu ya da enerjimin olmadığı durumlarda cem adrian ı da dinler olduğumu yeni farkettim. ne zaman sever oldum ki ben bu adamı?.. ayrıca şu çiçeğin oyunbazlığına bakar mısınız? yapma gibi kerata...














No comments: