Wednesday, April 27, 2011

satılacak ruhun da kalmamış yakaracak tanrın yok artık

cem adrian falan dedim de yalan o,geçici bir idnleme isteği. ve sadece bi kaç şarkısını dinliyorum esasında.. esas demirhan baylan dır kesinlikle dinleyip dinleyip sıkılmadığım her türlü modumda benim moralimi düzelten ya da daha da eğlendiren müziği yapan.
bir açıdan garip nedense bu adamın yaptığı müzik, bence süper, etrafımdakilere dinletiyorum hatta yabancılar bile beğeniyor ama bi allahın kulu da dönüp kendi başına dinlemiyor. oysa ne güzel... http://www.demirhanbaylan.net/audiotr.htm
onca şarkının arasında hiç biri olmadı en azından cennet ve kırmızı nedir i beğenirsiniz. beğeniyorlar en azından...
bir de şarkıları farklı gibi birbirinden ama aynı gibi de. terimleri geçtim türkçeyi de unutuyorum galiba, rezillik, bi tanımı yapamadım...
 birinin albümünde falan çaldı mı çok belli edenlerden kendini. mesela kesmeşekerin -cenk taner mi demeli o albğme?- neyse orada çaldığını bilmiyordum ben dinleyince bu kadıköy soundda ne birbirine benzer oldu diye düşünüp albüme bakınca görmüştüm ki meğer demirhan baylan da çalmışmış..

öyle iştei dinlerken aklıma geldi bi de buraya yazayım dedim




"dostum çok allahtan " dan ne anlarsınız?

No comments: