Saturday, April 30, 2011

wer hat´s erfunden?

die schweizer!


eski ki biraz ama hala da böyle laflayacak bir şey olmdı geyik konusu buralarda... galiba ricola reklamından çıkmıştı, sonra almanlarla-isviçreliler arasındaki durumu gösteren bissürü video çıktı. tv si olmayan bi insan olarak ben o vakit uyandım herkes böyle  weee hats erfundee? schwiittzer! diye gülüp eğleniyor bense milliyetçi mi oldu lan herkes diye aval aval sırıtıyorum...






cem yılmazlı bi reklam vardı böyle di mi? hatırlayamıyorum ama ne idi. cips miydi yine bi gıda ürünüydü de.... neyse..


galiba bu reklamların böyle pörtlemesi minaretverbot zamanı oşu reklamla oldu. ondan önce de vardı da sanki işte ne bileyim belki benim etrafımda yerli yabancı herkesin bilmesi bu vakte denk geldi...








şunuysa hiç görmemiştimi demin yutubda video ararken rasladım







döveriz de severiz temalı bir örneği içinse:
(balındaki animasyonu geçiniz)

No comments: