Sunday, February 12, 2012

zürich'te deprem

twitter seni ne kadar sevsem azdır diyorum bir kez daha. twitter kullanıcısı olmamama rağmen en çabuk haber alma kaynağı twitter oldu gözümde, ve 35 dakika önceki depremimside de beni yanıltmadı. ben daha eve kamyonun biri mi bodoslama daldı yoksa deprem mi oldu kavrayamamışken sağolsun twitter kullanıcıları "la?deprem miydi o?scaryyy" nidalarıyla "zürich" aramasına yanıt verdiler.

evet olmaz dedikleri isviçrede daha doğrusu zürihcte (basel in bi deprem geçmişi var zira) deprem de oldu. oysa tabi bilmiyorlar ki benim olduğum yerde olmayacak musibet yoktur. o değil de bizim ev çok uydurukmuş ya, şaka bi yana adam gibi ciddi ya da uzun süreli bir sarsıntıda çökebiliriz.


işin gerçek boyutuna gelirsek, 32 km derinlikte 4.1 şiddetinde bir kaç saniyelik bir deprem züriche 16 km lik (benim okulaysa 4-5km lik) bir yerde gerçekleşti.

oldukça anormal, evet

hayrolsun?


saçma gelecek ama oda zemininin sola doğru eğim yaptığına dair acayip bi his var içimde. şu lisede öğrettikleri ipli eğim ölçerden mi yapsam, yatıp uyusam mı? bir huzursuzluk bir huzursuzluk... yok eğer yıkılacak mıkılacaksa eşyaları az toplayayım laf aramızda rezil olmak var millete


**sonradan ekleme, 4.2 ve benim bir kaç sn dediğim de 26 saniyeymiş. uzun buraya göre

No comments: