Sunday, May 22, 2011

cecom

sonunda canlı dinledim
zürihte dinledim


mutluyum.


görev tamamlandı
gibi hissediyorum


baba zulayı zaten severdim, ama artık isviçreliler de seviyor. dün mesela iranlı arkadaş bir grup isviçrelinin ne şahane grup şu babazula şeklindeki diyaloglarına şahit olmuş.
bir kaç senedir, balkan karavan denen partiler düzenleniyor burada. daha doğrusu önce konser sonra parti genellikle. ve benim bildiğim kadarıyla 3tür baba zula burda yer alıyor.iki sene önce falandı galiba, yine buradalardı. (sanki o zaman daha motivelerdi?ya da daha kalabalıktı?)
daha önce demiştim buranın babylon u gibi bir mekan var, moods diye. orada ..




bu geceki konser de süperdi. herkes beğendi yani ben etraftan tanımadığım insanlar dahil, kötü birşey zerre duymadım. özellikle mal gibi dikilen isviçrelileri oryantal bazlı bir müzikle kıpırdatabilmek büyük başarı.
 bir de... balkankaravan denen after partyde de adam gibi bişey çalsalardı süper bir gece olacaktı. en kötü balkan partisi idi sanırım 




istanbul çocukları, tıpkı bir gökkuşağı


uyduruk bir fotoğrafla kapatayım mı? 
nasıl tatlı nasıl enerji veren bi insan şu japon dansöz...





1 comment:

Anonymous said...

neden olmasin:)