Tuesday, March 22, 2011

who?



pandan la yapılan endonezya tatlısının tarifini ararken çıkıveren bu pandayı severim ama ben.

ne aradım ne buldum... bana ilk bunu endonezyalı arkadaşlar getirmişti, tabi balık hafızalı ben daha mideme inmeden unutmuş idim adını. demin burada markette gördğüm hemen kaptım, pandankuchen yazmışlar üstüne. değil oysa ki. beni bile kandıramadılar. pandan kuchen diyince bildiğin fırınlanmış kek geliyor oysa ben bunu istiyordum

nyonya kuih lapis gibi bişeymiş meğerse adı, ve sırf yeşil değil her renk oluyormuş. ne bilem.













panda demişken.. tipine kurban peter panda diye bir manga var,konu olarak peter panı baz alan, daha doğrusu ona atıfta bulunan... aslında çok güzel olabilirdi ama mangakamız sonunda sıkılmış sanırım, hopşop haydi bitti olduğu kadar demiş gibi

ben konusunu bilmeden, şu pandanın tipine kanarak başladım (subarashii sekai ye de mesela kapaktaki adama sebep başlamıştım, ingilizce adı da güzel :what a wonderful world) neyse, ilkten yaoi gibi bişey sandım ama okusanız ana karakterimiz bir kız çocuğusu, gerçi konusunu okuyanlar zaten bilir, salaklık bende ki direk başladım...

No comments: