Friday, December 12, 2008

send me a post card darling

before loneliness will break my heart,
send me a postcard darling.
how can I make you understand?

gayet açık olduğumu düşünüorum duygularım konusunda. ama bunu göre günlük kullanılan kalıp cümlelerle yapamıyorum. neden bilmiyorum. kalıp duygular kalıp cümleler gibisinden uzatabilirim ama yok o da değil. ama uzatmak istedim sanki karizmatik duracakmış gibi geldi :) ama öyle değilim kendini bilmeyen daha doğrusu ne yaptığını yaparken bilmeyen ama "kendi"ni bilen bi insanım. yani sanırım.. :) (çelişki?)evet kendiyle çelişen davranışlarım var. kimin yok ki? şaşırıyorum ben buyum şu dumda şöyle bu durumda ise böyle yaparım diyen insanlara

duygularımı ifade ederken saçmaladığımı sanıyor insanlar.benimse komik olmak ya da saçmalamak gibi bi niyetim yok, gayet dert anlatıyorum anlamıyorsunuz. direk olmaksa acıtıyor, mutsuzum demek yerine mutlu değilim demek daha rahat değil mi??
bi ustam var idi, uzun süre 'saçmaladım' kendisine, bilmem ki o farketti mi.. zor zamanlar sanıyordum o zamanları, kötünün kötüsü vardır olgusuyla tanışmamıştım .şimdiyse yaşanacakların başında olduğum inancı hakim, bakalım.. bir de "şimdi"mde malşörlerim var, sanırım anlıyolRar..

neyse.. niye beni dinlemiyosunuz insanlar? ya da ne bileyim dil sizin de diliniz niye niye? şımarıklık mı yaptığım sanılıyor anlamıyorum.

neyse diyelim tekrardan, "caanım insanlar". şarkı demin çaldı da konuyu bağlamak gerekirse, bana kartpostal atın demiyorum.orada anlaşalım. gizli özne içeren yüklemi demiyorum nesnesi kartpostal olan bir cümle emin olamamakla beraber dolaylı tümleci de bana olan bir cümle. . dilbilgisi yönünden bana bi an karışık geldi ama anlam açısından açık yani. benden de bu açıklıkta kartpostal göndermemi isteyenler var. gönderiyorum seviyorum içimden geliyor, alan kişiye ilginç geliyor beklemediği bi zamanda beklemediği bişey aldığı için. ireeeğm süfersin flan deniyor da ben de istiyorum laaaan :) ilgi istiyorum sanırım. unutmasın insanlar beni. yalnız hissetmekle alakası yok, kaybetmek istememek benimkisi. kaybetmeyi istemiyorum arkadaşlarımı.ama oluyor işte.. arkadaşlık kaldığın yerden devam etmek mi? güzel birşey sanıyorsunuz di mi bunu?bence değil.. ben ne anladım en mutlu anımı paylaşamayacaksam üzüldüğümde anlatamayacaksam onların hayatlarında neler olduğunu bilmeyeceksem ama beş yıl sonra buluştuğumuzda kaldığımız yerden "geyik" yapacaksak.. ben birini beş sene bayram seyrandan doğumgününe hatırladıysam o benim arkadaşım değildir ki.. eskidendi o iletişim imkanları yok iken...eskidendi çok eskiden..(hani hepimiz arkadaşken :P ) iş ya da okul yaşamının yoğunluğunda kaybolmayın. pek inanmıyorum bunu diyenlere.. ya da güvenmiyorum. ben değişiyorum sen değişiyorsun hayatıma tonla insan girip çıkıyor keza seninkine de şöyle etkiliyorlar böyle etkiliyorlar, o süre zarfında bana ihtiyaç duymadıysan ben çıkmışımdır hayatından , yok ihtiyaç duyduysan arıyorum soruyorum mail atıyorum sıkıştırıyorum

..boşuna uğraşıyorum?


eskidendi, çok eskiden.
hani şarkılar bizi bu kadar incitmezken

:) ehe nerden nereye..


bu resim yeniden çekilmeli ben çok büyük schwarzes schaf ise çok küçük...


1 comment:

dib said...

eyh... okudum da yok yere efkar yaratmışım kendi kendime.. o resmi de beğenmedim hem, çok salaksın kendim.


xoxox gosipgörl

delirme modundaymışım gibi hissediyorum her laftan bir alıntı bir şarkı çıkarma.. fsss