Thursday, December 20, 2012

yine de şaşırtıyorsun beni isviçre




bunlar imiş eurovision 2013e seçilenler.

tekrarlı basit falan bi melodisi olduğundan tutar gibi belki ama beni şaşırtan bu değil de grubun baya açıktan açıktan hristiyan propagandalı olması ve amcam helal olsun sana da

diğer şaşmalara doyamadığım konu ise reklamlarda bazen aşırı derece direkt olmaları. bazı örneklerini vermiştir (bu ve bu gibi). demek istediklerini löp diye sunuyorlar yani, hiç öyle imalar lafı dolandırmalar veya alınırlar mı endişesi olmadan. sbb nin bir reklamını ararken (şu yukarıdaki 94 yaşındaki Emil amcamın sayfada yanlız kalmasına gönlüm el vermediydi) bambaşka şeylere rasladım google sağolsun.

biri isviçre MS grubunun reklamı, galiba 2006-2007 yıllarında yayınlanmış


veya HIV karşıtı bir reklam ki devamı burada, geçmiş yıllara gittikçe ilginçleşiyor resimdekiler 







şu posteri ise ben tramvayda görmeye bıkmıştım da onlar asmaya bıkmadıydı




öyle yani. tutucu geçinen bir ülkede gayet göze sokulan çalışmalar yapılabiliyor imiş. ya da anlamaları için göze mi sokmak gerekiyor?...

No comments: