Saturday, July 9, 2011

ama bir tearliner değilsin

şu kore usulü potporiyi demin gördüm, tearlinera benzer grup var mıdır ki diye bakarken dıp dıp dip dip dibadübüp misali bir şarkıdan sonra ilginç misin a grup derken yutubun önerisi şuna rasladım. battle of -iki grup işte-..siyahlılar eğleniyor gibi duruyor o hoşuma gitti, dib dubap lı şarkı da bunlarındı zaten.başta da onu çalarak başlıyorlar
(böyle dip li dubap lı şeylere zaafım var olduğundan mı beğendim ki?)



belki beyazlılar daha çok eğleniyordur çalarken ama izlerken allahım sen yarattın niye sahip çıkmıyorsun benzeri düşünceler geçtiği için aklımdan pek kendilerine odaklanamadım..sanki beyazlının ilk şarkısı bildik bir şarkı? hatta beyazlar tarafında çıkan kızın söylediği ilk şarkı da?? bana mı öyle geliyor bunlar uluslararası (ingilizce muhtemelen) versiyonları var mı?
sona doğru sıkıldım ben, dinlerseniz eğer ki siz benden şimdiden bir aferim

o değil de....  uzakdoğu asyalı bir metal grubunun nasıl olabileceği ürkütüyor beni..
üşenmeyip bakabilir idim de bunu yazana kadar



.

No comments: