Monday, June 21, 2010

bilinciminaltı gayrimin şuuru

bilinçaltı ve en olmadık anda hatırlattıkları garip değil mi? bugün kendisi bana farkettirdir ki benim de duymaya tahammülümün olmadığı şarkılar varmış,kötü zamanların arka planı olmuş olan ama o sırada farketmediğim.  koyverip gidiverebiliyormuşum o vakit. allahtan modası geçti şarkının, ve allahtan ben o şarkıyı aslında hiç duymayacağım bir yerdeyim. sadece youtube daki playlistlerin altından sinsice, anlamsız ve alakasızca hortlayıverebilirmiş kırkyıld bir.

oysa bahar kokusundan evimi hatırlatmana, ya da farkında olmadan aşırmış olduğum ve yıkanmış olmasına rağmen elime her geçtiğinde ben onun o tshirt olduğunun farkına varmadan bana anne kokusunu hatırlatmana falan itirazım yok da, şarkı olayı kötüymüş.






http://fizy.com/#s/1l8hcw

resmi de guugıl verdi..

No comments: