Wednesday, September 21, 2011

ööeeeh be zürih belediyesi yeryolişleri müdürlüğü.... bıktım sizin haftaiçi gecenin onikisinden sonra kapımın önünü değil kazma delme oyma vs en gürültülü işleri yaptırma merakınızdan. ne bitmez üç metreymiş yaz bitti şu üç metrelik kazı bitmedi.

a kuzum zürih idari işleri, yeri geldiğinde akşam ondan sonra sifon çekmeyi yasaklıyorsunuz da ,hatta gece ondan sonra ses limitini aşarsam polisiniz kapımda bitebiliyor da gece on ikiden sonra kazma delme sevdanızı nasıl açıklıyorsunuz? ey ota boka polisi arayan zürih halkı, isyan etsenize lan, ben bıktım bu oyma sesinden...


aradım taradım geceki yol çalışmalarına dair bir resim yok googleda, gece yolda insan yok zaten... nedir benle zorun, niye bi benim penceremin kapımın önünü neredeyse 4 aydır geceleri kazasın geliyor anlayamıyorum, anlamak istiyorum...
içim-kafam-beynim gerildi

No comments: