Wednesday, February 17, 2010

waiting for the sun / by the doors

 

bir aydır böyle ortalık, bugün güneşliydi de biraz eridi en azından. çok içim sıkılıyor böyle mütemadiyen ortalıkta kar görmekten. bi de ülkede tuz bitmiş. habere bak.. dolayısıyla artık sadece ana caddeler tuzlanacak imiş, ki hakkaten öyle de yapıyorlar. bizim eve bi kere yürüyeyim dedim akşam, yokuş yukarı yol, bir yeri de biraz dikçe fıtı fıtı kaymaktan 15 dakkalık yolu yarım saatte geldim nerdeyse. 
şu çeşmenin buz tuttuğunu gördüğümde şaşırmıştım, ama bu seneki kış o kadar soğuk ki, bu çeşmenin etrafı akan suyu falan neredeyse tamamen buz, resimdekinden baya baya fazla


bi de bu zürihte süper arabalar var. ya d aaraç demek daha doğru belki.. misal şu hep evin yanında daha kullananı görmedim ama park yeri değiştiğine göre bir kullananı var diye düşünüyorum 

fotoğrafını çekmek akşam akşam aklıma geldi ..

No comments: