Tuesday, November 17, 2009

bahçelerde börülce kaynar gider oralarda bu isviçre

blog blog ben böyle eziyet görmedim!

medeniyet dedikleri,kafayı araştırmayla bozmuş bilim adamlarıyla meeeşur ilimiz isviçrede geçen kış 4 günlük sıcak su kesintisinden sonra şimdi de neredeyse bir haftadır internet kopuk.. ve kaldığım yerde yaklaşık 80 öğrenci var , her antin kuntin zımbırtıyı internet aracılığıyla kafamıza işleyen pırufezörler ehhehmn hocam akşam internet kesikti bahanesine bir kere inansa ikincisine inanmıyor.. yurdumuzdan edildiğimiz yetmemiş gibi şimdi de evimizden olduk okullarda ,ücretsiz internet bağlantısını ücretsiz veren köşelerde sürünüyoruz, birbirimize umutla akşam üstü mesajlar atıyoruz "evde misin?internet geldi mi?" ve tabiki cevap hayır hayır hayır...


öf ya o değilde internete bu kadar bağımlı olduğumu farketmemiştim hiç, bu gerçek ise daha da bi sinirimi bozdu. bildiğin yapamıyorum onsuz okul vakti. yazın salla gitsin olmasa da olur ama şimdi böyle oldu mu a kuzum, ha?



bak aklıma geldi tencere ve kettle ile bizi banyoya sokan zürih yetkililerine -kimse artık sorumlusu- bu boktan anıyı bize kazandırdıkları için buradan teşekkür ediyorum

oysa ki biz tencere üstünde televizyon izliyorduk, en azından sayelerinde mega boy tencere sehpalıktan asıl görevine bir adım daha yaklaştı, artık o bir popcorn tenceresi. bi daha da onla yıkanmayız heralde onca yağdan sonra.. breh breh

No comments: