Sunday, January 11, 2009

ütopik huzur


her yönden.. yani en azından benim için.. mesela sıradan, kirası en ucuz olan, kalanların para hesabı yaptığı bir öğrenci evi. evdekilerden biri arp diğeri tef (büyük boy olanlardan) çalıyor, birinin fotoğrafları sergide yer alıyor.. tek kabiliyetsiz ise ben gitara basa heves etmiş becerememiş..

tamam herkes birşey çalıyor burad,a, keman ya da üflemeli çalgılar gayet sıradan.. bunu kabullenmiştim lakin arp??!? (harp mı arp mı? trakyalılıktan mı arp diye biliyorum ben bunu? ) arp bambaşka bir şey benim için, masallarda geçen bir enstrüman, hayal ürünü, tanrıların çalgısı vs.. gerçekçi olmayan bir çok anlam yükleyebilirim kendisine.. bir insan arp çalar mı? hala arp diye bişey var mıymış?
harp gerçekmiş şirin pancaroğlu diye biri varmış..

No comments: